Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 decembrie 2012

SCRISOARE CĂTRE MOŞ NICOLAE

de Moraru Simona-Alisa




S-asterne zapada la noi, peste sat,
Privesc pe fereastra
Si-afara-i ’noptat.
Te-astept ca sa vii,
De tine-am aflat.
Si sper eu din suflet
Ca nu m-ai uitat…

Mi-ar placea, Mos Nicolae,
Sa ma-ntalnesc cu tine,
Sa-ti spun o poezie
Si tu sa vorbesti cu mine.
 
Eu ghetele le-am pregatit,
Cu peria le-am lustruit!
Si-ai sa crezi de-ai sa ma vezi,
Ca, desi sunt tare mica
Eu chiar cred ca sunt voinica!

Una la stanga,
Una la dreapta
Si imediat perechea e gata!





Sunt curate, periate,
Ce mai…
Parc-ar fi impachetate!

Stau cuminti,
La locul lor
Si asteapta in pridvor
Ca sa le gasesti usor.

Si cand eu ma voi trezi,
Langa ele eu voi fi.
Ca sa vad ce mi-ai adus,
Mosule cu barba alba,
Ce te-ai dus, te-ai dus, te-ai dus…

Du-te, mosule, si-apoi…
Sa te-ntorci din nou la noi!
Si poate ca-n al tau drum
Ai sa-l vezi pe Mos Craciun…

Spune-i ca va asteptam,
Sanatate va uram!
Anu’ acesta, cel ce vine,
Sa va fie numai bine!
Sa ajungeti pe la noi,
Tot mereu de sarbatori!


Imaginile sunt luate de pe:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu